vrijdag 23 december 2016

Even voorstellen

Ik ben Renske Muller
Ik ben getrouwd met Jonathan en we hebben drie kinderen en een hele mooie kleindochter.En we hebben een fantastische hond, een golden retriever van twaalf en een half jaar oud.
Ik woon in Arnhem. Mijn passie is borduren.Maar ik heb nog veel meer hobby,s.Ik wandel graag en fotograveren vind ik ook erg leuk. Ik schrijf verhalen en ik verzamel beren en kinderboeken.
Kijkdozen maken vind ik ook erg leuk.

Vriendelijke groeten van Rens
Onze mooie lieverd Tom.


Deze kijkdoos heb ik voor Man bijt hond gemaakt en hierin heb ik mijn hobby,s weergegeven.


Deze kijkdoos heb ik voor een hele dierbare vriendin gemaakt.


31 opmerkingen:

  1. Yes, heb je gevonden. Veel plezier met je blog en hele fijne dagen.
    Gr. Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Renske
    Ziet er al leuk uit en alles komt vanzelf wel en berichten schrijven gaat ook Groetjes Ans en nog veel plezier met je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ans,
    Dank je wel voor je kompliment.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Rens leuk hoor ik zit er ook nog steeds over te denken er 1 te nemen
    groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi josee.
    ik vind het zo leuk zo,n blog.niet twijfelen,gewoon doen.hihi
    dikke knuf van rens

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is al een heel leuk begin en ik wens je héél veel succes met het uitbouwen van je blog !
    Groetjes nikki76

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Renske
    Mooi begin heb je al hoor
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er al heel leuk uit Rens, ik ga je zeker volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rens
    Ik heb je ook gevonden. Het ziet er al goed uit!
    groetjes
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb je ook gevonden hahahaha
    Maar zal wel kippig zijn maar kan de "volgen"knop niet vinden ?

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat jullie me gevonden hebben.
    Ik moet nog heel veel leren en met heel veel geduld en stoeien gaat het me wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé Rens, heb je gevonden hè, ik ga met veel plezier je volgen. Zag dat je mijn volger ook geworden bent, super. Gezellig. Ben benieuwd naar al je creaties. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Renske
    Ik ben nu ook volger hoop dat ik het goed heb gedaan maar dat zal wel moest wel de link in de browserbalk zetten hij was niet aanklikbaar maar het is gelukt weer wat geleerd Groetje van Ans leuk om hier ook je vriendin te zijn groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. volgens mij is het nu gelukt ik blijf je volgen hihihihi helemaal met het projekt wat je nu gaat maken

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anneke.
    Het is gelukt. Leuk dat je me gaat volgen. Ik heb er echt zin in.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi,

    Echt voor man bijt hond??? mijn lievelingsprogramma!
    Leuk die kijkdozen!!

    Ik ben helemaal gek op je hond wat een lieverd!!


    liefsss


    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Nelleke.
    Verleden jaar was er een wedstrijd van man bijt hond om een kijkdoos te ontwerpen. Daar heb ik aan mee gedaan. Er waren meer dan honderd mensen met hun kijkdoos in de studio. Mijn kijkdoos heeft een aantal dagen in de leader gezeten. We hadden echt een superdag. Man bijt hond is ook mijn lievelingsprogramma en om dan zo,n dag in de studio mee te maken was geweldig.

    Tom is inderdaad een schat.Oud,dement,blind,maar zoooooooooooo lief.

    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Renske,

    Ik zag je op mijn FB pagina Nummer66.Dus even gekeken of je ook een blog hebt. Leuk!!
    Ga hem in mijn lijst zetten! Dan zie je me wel vaker verschijnen.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Thea.
    Wat leuk dat je me op mijn blog gaat volgen.
    Knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Rens, wat een prachtige, mooie en lieve hond hebben jullie :)
    Wat leuke kijkdozen maak je !!!
    Voor jou een hele fijne zondag.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Mieke.
    Ja, Tom is een schat. Ik ben ook heel dankbaar dat ik nog elke dag voor hem mag zorgen.Het is echt een ouwe baas,maar ook echt mijn maatje.
    Dank je wel voor je kompliment. Ik vind kijkdozen maken naast borduren erg leuk om te maken.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Liebe Renske, kom Ik weder, zelfs als de technologie is niet altijd goed...Maar we geven het niet op!
    Wat voor geluk u, zoals een lieve hond, en zelfs de loyaliteit van dieren ..........
    Mooie foto's! en de teddybeer hebben geholpen

    Het begroet vele malen Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anna.
    Ja,Tom is een hele lieve hond.Hij is echt mijn maatje. Wat jammer dat het nog niet lukt,maar je hebt gelijk,we geven niet op.Dank voor je kompliment over de foto,s.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk dat ik je blog nu gevonden heb want toen ik op het beertjes logo dat bij de volgers op mijn blog van jou staat keek of op je naam bij de reacties klikte kwam ik niet hier terecht.
    Wat een schat je lieve hond en wat leuk al die beren op je blog!
    Geweldig mooie borduursels en heel erg knap je zoon in de trein!
    Ik vind het gedichtje in je eerste blog bericht ook zo grappig, als het van pas komt binnen een project ga ik dat eens aan mijn kleuters op school aan leren.
    Inderdaad blogs zijn gewoon gezellig, verschillend maar leuk om bij elkaar ideetjes op te doen.
    Fijne avond
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Maia,
    Gezellig dat je me gevonden hebt. Tom is echt de allerliefste hond die er is. Ik hoop hem nog een poosje bij me te houden.
    Beren zijn zo lekker tijdloos vind ik. Ik kan ze ook niet weerstaan.
    Ik bloos van je kompliment over mijn borduursels.hihihi.Ik vind het zo heerlijk om te doen,maar we zijn supertrots op onze zoon. Hij bewijst dat je dromen waar kunt maken als je er voor gaat.
    Ik vind het wel een hele eer als je mijn gedichtje als het van pas komt aan de kleuters voorleest. Ik zal eens en kinderverhaal schrijven op mijn blog. Misschien vind je dat ook leuk.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk die kijkdozen Renske, ik kijk ook altijd naar man bijt hond, leuk programma is dat.
    Je hond is ook prachtig, twaalf en een half jaar dat is al een behoorlijke leeftijd voor een hond.
    Ik hoop dat je nog lang mag genieten van hem.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Irma.
    Man bijt hond behoort ook tot mijn favoriete programma,s. Ik heb gister weer genoten van de natuurfilmer.Het is een amateur,maar ik vind het leuk.Dank voor je kompliment.
    Tom word in mei alweer 13 jaar. Het is zo,n lieverd.We hopen ook dat we hem nog een poosje bij ons mogen houden.Zolang hij nog plezier in zijn leven heeft genieten we elke dag van hem.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieve Rens, ik wens je een gelukkig en vooral gezond Nieuw Jaar, en dat ik nog heel lang van je mooie Blog mag genieten !!

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Renske
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog.
    Ik heb je verhaal gelezen, en dat is niet niks wat jullie doormaken.
    Ik hoop dat het goed gaat met je man, ik lees ook dat je de hond moest laten inslapen, wij hebben onze Amber op 14 juni ook moeten laten inslapen, ze was dertien jaar en negen maanden.
    Ook wij beginnen niet meer aan een derde hond, we willen nu proberen om samen te genieten.
    Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen